Servis

Obecné dotazy

Obecné dotazy

Likvidace opotřebeného zboží

Co s opotřebeným zbožím?
Pokud se rozhodnete opotřebené stroje EXTOL zlikvidovat, můžete je odevzdat v síti našich prodejců EXTOL nářadí. Dle kolektivního systému likvidaci spotřebičů zajišťuje www.bren-zlin.cz.

Záruka a servis

Je upravený přívodní kabel nebo poškozený kabel důvodem na zamítnutí záruční opravy?
V záručních podmínkách je uvedeno, že nárok na záruční opravu zaniká, pokud byl na výrobku v době platnosti záruky vykonaný zásah neautorizovaným servisem, byla provedena technická úprava nářadí majitelem nebo došlo neopatrností uživatele k poškození výrobku.
Mohu si zajet nechat opravit stroj osobně?
Můžete přímo navštívit naše servisní centrum: Band servis CZ, s.r.o., Těšínská 234/120, 716 00 OSTRAVA – Radvanice. Provozní informace najdete na stránkách https://extol.bandservis.eu/
Musím s reklamovaným strojem poslat příslušenství?
Jestliže je v záručních podmínkách uvedeno, že je při reklamaci nutné odeslat stroj včetně příslušenství, pak je nezbytně nutné to dodržet. Podrobné informace jsou uvedeny v záručních podmínkách uvedených v návodech k použití nářadí.
Platí pro opravy paušální cena?
Ne, ale v případě záruky je oprava samozřejmě bezplatná. V pozáruční opravě: • Máte možnost udělit „souhlas s opravou předem. V žádance o opravu určíte maximální cenu opravy, kterou jste ochotni akceptovat. Pokud jsou náklady na opravu menší, provedeme opravu ihned. Na faktuře je uveden transparentní přehled nákladů na opravu. Jsou-li náklady na opravu vyšší, než Vámi stanovená maximální cena opravy, bude Vám sdělen předběžný odhad nákladů. • Již předem rozhodnete o tom, zda v případě ceny za opravu překračující maximální cenu má být nářadí např. odevzdáno k recyklaci anebo si přejete předběžný odhad nákladů.
Jaké jsou záruční podmínky pro soukromě používané nářadí/přístroje?
Záruka na nové zboží je pro fyzické osoby 24 měsíců. Podrobné informace jsou uvedeny v aktuálních záručních podmínkách uvedených v návodech k použití nářadí.
Jaké jsou záruční podmínky pro profesionálně používané nářadí/přístroje?
Záruka na nové zboží je pro právnické osoby 24 měsíců. Také na opravené nářadí získávají zákazníci záruku. Podrobné informace jsou uvedeny v aktuálních záručních podmínkách uvedených v návodech k použití nářadí.
Mohu dostat po dobu opravy zapůjčené nářadí?
V tuto chvíli bohužel nenabízíme zapůjčení nářadí po dobu opravy.
Porouchalo se mi nářadí a rád bych opravu řešil na místě. Je možné zajistit výjezd technika?
Toto bohužel není možné.
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Vždy záleží na charakteru vady, dostupnosti náhradních součástek a vytíženosti servisu. Zákonná lhůta pro spotřebitele je 30 dní od zahájení reklamace, avšak ve většině případů je reklamace v našem servisním centru Band servis vyřízena mnohem rychleji, do 5 pracovních dnů.
Kam je možné zaslat na opravu nářadí po záruce?
Nefunkční elektrické nářadí Extol můžete přímo odeslat do našeho servisního centra: Band servis CZ, s.r.o., Těšínská 234/120, 716 00 OSTRAVA – Radvanice, mail: extol@bandservis.cz. Je důležité, aby byl k nářadí přiložen list - objednávka opravy a Vámi akceptovatelná finanční částka za opravu. Pokud cena za opravu nářadí překročí Vámi určenou hodnotu, technik servisu Vám zavolá, oznámí skutečný rozsah závad, cenu opravy a domluví se na dalším postupu.
Kde mohu uplatnit reklamaci?
Reklamaci uplatněte u prodejce, u kterého jste nářadí zakoupili. Nefunkční elektrické nářadí Extol můžete také přímo odeslat do našeho servisního centra: Band servis CZ, s.r.o., Těšínská 234/120, 716 00 OSTRAVA – Radvanice, mail: extol@bandservis.cz. V případě přímého zaslání je důležité, aby byl k nářadí přiložen reklamační list a doklad o koupi zboží (potvrzený záruční list nebo daňový doklad).
Potřebuji k reklamaci mít potvrzený záruční list?
Ne, pokud jsou splněny ostatní podmínky plynoucí z reklamačního řádu prodejce. Firma Madal Bal a.s. a prodejci nářadí Extol v reklamačním řízení konají v souladu s reklamačním řádem firmy a záručními podmínkami pro dané zboží. Řízením se pravidly nejsou dotčena práva kupujícího, která se ke koupi věci váží podle Občanského zák. č. 89/2012 Sb.
Jak je to se záruční dobou pro nářadí EXTOL?
Firma Madal Bal a.s. poskytuje na nově zakoupené elektrické nářadí Extol záruku na dobu 24 měsíců od data prodeje.
Nemám potvrzený záruční list - kam jej poslat?
Kontaktujte prodejce, u kterého jste zboží zakoupili, a žádejte ho o potvrzení záručního listu.
Dostanu ke zboží záruční list?
Podle nového Občan. zákona č. 89/2012 Sb. Záruční podmínky nemusí být součástí prodávaného výrobku. Pouze na základě přání zákazníka je prodávající povinen vystavit v písemné formě potvrzení na jakou dobu poskytne záruku. U ručního a zahradního nářadí není záruční list součástí balení, v tomto případě jako záruční list slouží daňový doklad. V případě, že Váš výrobek neobsahoval záruční list, neváhejte nás kontaktovat, zda se jedná o výrobek, u kterého záruční list standardně má či nemá být.

Doprava

Když jsem zařízení přinesl do servisu osobně, lze jej po opravě zaslat přepravní službou?
Ano, pokud zařízení bylo do servisu předáno s originálním obalem nebo obalem vyhovujícím přepravním podmínkám. Má-li zařízení nevhodný obalový materiál (viz přepravní podmínky společností DPD) nebo je bez obalu, budeme Vám nuceni účtovat balné ve výši 150 Kč bez DPH.
Budu platit dopravné?
Při uplatnění záruční reklamace u prodejce, kde jste nářadí zakoupili, náklady na dopravu neplatíte.
Je možné si objednané zboží před převzetím od přepravce prohlédnout, případně i vyzkoušet?
Toto bohužel není možné, proto je důležité, aby zákazník vždy před převzetím a zaplacením zásilky zkontroloval neporušenost a celistvost obalu.
Může za mě převzít objednané zboží jiná osoba?
Ano. Objednané zboží může převzít kdokoliv na uvedené adrese, pokud bude vědět, že má zásilku očekávat a bude mít patřičnou hotovost.
Je možné domluvit přesný čas doručení?
Ne, to bohužel není. Řidiči přepravních služeb rozvážejí dle svých interních kritérií.
Zavolá mi přepravce před dodáním zásilky?
Záleží na přepravní službě. Telefonní číslo, které uvádíte v objednávce zboží, je často použité jenom v případě, že u přepravce vznikl problém při identifikaci napsané adresy, nezastižení na uvedené adrese a podobně.
Kolik mě bude stát dopravné?
Spolupracujeme s DPD, GP a Českou poštou. Po celé ČR se cena za doručení na dobírku pohybuje od 90 Kč do 190 Kč, a to v závislosti na výběru spediční firmy a váze vybraných produktů.

Náhradní díly

Jaký je rozdíl mezi náhradním dílem a příslušenstvím?
Náhradními díly se rozumí náhradní součástky, jež jsou nedílnou součástí elektrického nářadí. Jsou to konstrukční části, bez nichž není provoz nářadí možný. Náhradní díly jsou například: ozubené řemeny, šrouby, třmeny, uhlíky atd. Příslušenství rozšiřuje funkce nářadí nebo jde také o doplňky, bez kterých může elektrické nářadí zcela normálně fungovat. K příslušenství patří např. pilový kotouč, kufřík, přídavná rukojeť, brusný papír, vrtáky atd.
Kde mohu koupit náhradní díly k elektrickému nářadí EXTOL?
Náhradní díly k elektrickému nářadí Extol můžete koupit u prodejce nářadí Extol nebo přímo na web stránkách značkového servisu nářadí Extol, www.bandservis.cz/extol, záložka objednávky dílů.
Kde mohu koupit náhradní díly ke starším modelům?
V případě náhradních dílů ke starším modelům Extol nářadí je potřebné napsat poptávku e-mailem na adresu: servis@madalbal.cz.
Jak najdu správný náhradní díl k elektrickému stroji?
Připravte si objednací číslo nářadí nebo jeho obchodní označení. V katalogu náhradních dílů (záložka servisní dokumentace) na www.bandservis.cz/extol najdete všechny produktové výkresy našeho nářadí. Zde můžete velmi jednoduše najít potřebný náhradní díl. Po nalezení správného náhradního dílu vložte toto číslo do nákupního košíku.
Jak mám postupovat, když chci objednaný náhradní díl poslat zpátky?
Pokud při dodání zásilky s náhradním dílem zjistíte vnější poškození balíku, přijetí odmítněte, nebo sepište s doručitelem reklamační protokol o poškození. Pokud při vybalení zboží zjistíte zjevné vady zaslaného předmětu nebo jste si objednali nesprávný náhradní díl, informujte nás prosím co nejrychleji (nejpozději do 3 dní). Před zpětným odesláním si u nás bezpodmínečně vyžádejte povolení vratky s uvedením čísla dodacího listu. Kontakt na servisní linku: extol@bandservis.cz
Jak mohu stornovat svou objednávku?
Objednávky jsou neprodleně zpracovávané a storno objednávky je možné provést jenom do doby expedice. To může trvat pouze několik hodin od zadání objednávky. Storno můžete provést dohodou s dispečerem, a to jenom telefonicky. Při objednávkách v Band servisu je to na tel. čísle 596 232 390.
Jak mám postupovat, když chci objednaný náhradní díl poslat zpátky?
Pokud při dodání zásilky s náhradním dílem zjistíte vnější poškození balíku, přijetí odmítněte, nebo sepište s doručitelem reklamační protokol o poškození. Pokud při vybalení zboží zjistíte zjevné vady zaslaného předmětu nebo jste si objednali nesprávný náhradní díl, informujte nás prosím co nejrychleji (nejpozději do 3 dní). Před zpětným odesláním si u nás bezpodmínečně vyžádejte povolení vratky s uvedením čísla dodacího listu. Kontakt na servisní linku: extol@bandservis.cz

Nezařazeno

V jaké pozici se doporučuje skladovat tuto pilu, když s ní několik dní nepracuji, a je plná oleje? Vím že při špatně zvolené poloze olej odkapává z pil všech značek.
Servisy doporučují odkládat pilu tak, aby byla lišta s řetězem nahoře. V této pozici se pak olej přes čerpadlo nedostane.
Kladivo vrtací Extol Premium PHD 6 SP MG, mnoho let bezproblémové, jsem půjčil sousedovi, a nyní ze sklíčidla nejde vyjmout vrták. Je normálně pohyblivý, ale stažení sklíčidla ho neuvolní. Co se s tím dá dělat?
Přes e-mail se nedá posoudit příčina potíží, to by dokázal až technik v servisu. Může se stát, že vlivem úderů došlo u vrtáku k deformaci, která brání vrták vyjmout. Z důvodu promazání vnitřních součástí hlavy, a aby sekáče a vrtáky lehce klouzaly a nedocházelo k přehřívání, se vrtáky a sekáče mažou vazelínou (v místě usazení). I to je možnou příčinou Vašich těžkostí s vyjmutím vrtáku - v tom případě většinou pomůže, promazat vnitřní ústrojí hlavy olejem ve spreji (aby se úchyty pohybovaly a uvolnily vrták) a po vyjmutí vrtáku namazat vrták, se kterým budete pracovat (v části SDS úchytu) vazelínou. Pokud budou obtíže přetrvávat, doporučujeme se obrátit na nejbližší servis, který provede opravu, případně kladivo poslat do Autorizovaného servisu značky Extol. Adresa: BAND SERVIS CZ s.r.o. Těšínská 234/120, Ostrava - Radvanice, 71600 tel. 596 232 390

Vyberte, o jaký produkt se jedná:

product-img

Elektrické a pneumatické nářadí

Servis těchto výrobků zajišťuje BAND SERVIS CZ s.r.o., Těšínská 234/120, 716 00 Ostrava-Radvanice, tel. 596 232 390, e‑mail extol@bandservis.cz.

Objednat záruční či pozáruční opravu

1

Vyplňte reklamační list.

Pečlivě vyplňte povinné údaje Reklamačního listu a příslušnou kopii přiložte do balíku. Formulář si prosím stáhněte zde a poté vytiskněte:

Poznámka: Zaslání vyplněného Reklamačního listu budeme považovat za Váš souhlas se zpracováním údajů v souladu se zákonem 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, a to výhradně pro potřeby vyřízení Vaší zakázky.
2

Přiložte doklad o koupi výrobku

Přiložte kopii záručního listu vyplněného a potvrzeného prodejcem, případně prodejní doklad.

3

Připravte balík

Výrobek očistěte a pečlivě zabalte do balíku. Balík nesmí přesahovat rozměry a x b x c cm a váhu 30 kg.

4

Objednejte přepravu na servisní místo

Pomocí formuláře objednejte vyzvednutí balíku a jeho odeslání našemu partnerskému servisu. Pokud se jedná o opravu v záruce či uznanou reklamaci, dopravu za Vás hradíme my. V opačném případě Vám bude účtována spolu s provedeným servisním zákrokem.

Poznámka: Balík jsme schopni vyzvednout na udané adrese pouze v běžnou pracovní dobu. Veškeré podmínky přepravy najdete na stránkách přepravce.
5

Uschovejte si doklad o přepravě

Předejte balík přepravní službě a uschovejte si potvrzení o odeslání.
To je vše – po přijetí zaslaného výrobku se s Vámi spojí servisní technik a domluví vyřešení problému.

Objednat náhradní díl

Dostupné náhradní díly si můžete objednat na stránkách servisního partnera BandServis:

product-img

Vodovodní baterie

Servis těchto výrobků zajišťuje servisní středisko Madal Bal a.s., Letovská 532, 199 00 Praha-Letňany, tel. 222 745 130, e‑mail servis@madalbal.cz.

Objednat záruční či pozáruční opravu

1

Vyplňte reklamační list.

Pečlivě vyplňte povinné údaje Reklamačního listu a příslušnou kopii přiložte do balíku. Formulář si prosím stáhněte zde a poté vytiskněte:

Poznámka: Zaslání vyplněného Reklamačního listu budeme považovat za Váš souhlas se zpracováním údajů v souladu se zákonem 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, a to výhradně pro potřeby vyřízení Vaší zakázky.
2

Přiložte doklad o koupi výrobku

Přiložte kopii záručního listu vyplněného a potvrzeného prodejcem, případně prodejní doklad.

3

Připravte balík

Výrobek očistěte a pečlivě zabalte do balíku. Balík nesmí přesahovat rozměry a x b x c cm a váhu 30 kg.

4

Objednejte přepravu na servisní místo

Pomocí formuláře objednejte vyzvednutí balíku a jeho odeslání našemu partnerskému servisu. Pokud se jedná o opravu v záruce či uznanou reklamaci, dopravu za Vás hradíme my. V opačném případě Vám bude účtována spolu s provedeným servisním zákrokem.

Poznámka: Balík jsme schopni vyzvednout na udané adrese pouze v běžnou pracovní dobu. Veškeré podmínky přepravy najdete na stránkách přepravce.
5

Uschovejte si doklad o přepravě

Předejte balík přepravní službě a uschovejte si potvrzení o odeslání.
To je vše – po přijetí zaslaného výrobku se s Vámi spojí servisní technik a domluví vyřešení problému.

Objednat náhradní díl

Náhradní díly můžete poptat v našem servisu:

product-img

Ostatní produkty

Servis těchto výrobků zajišťuje servisní středisko Madal Bal a.s., Letovská 532, 199 00 Praha-Letňany, tel. 222 745 130, e‑mail servis@madalbal.cz.

Aby k Vám tyto stránky byly přívětivější, používáme základní cookies.